Informatie voor organisaties en bedrijven
Werkwijze bemiddelingVoordat we uw tolkaanvraag kunnen bemiddelen, is het nodig dat u zich eenmalig bij ons inschrijft. Inschrijven.Als u nog niet eerder een tolk bij ons heeft aangevraagd, dan schrijft u zich eerst in via ons inschrijfformulier. Wij sturen u via de post een bevestiging van uw inschrijving, met een papieren versie van onze leveringsvoorwaarden. Op de bevestiging staat uw klantnummer. Nadat u zich ingeschreven heeft, kunt u gelijk een tolk aanvragen. U hoeft niet te wachten tot u de inschrijfbevestiging ontvangen hebt. Tolk aanvragen.U kunt een tolk aanvragen via het aanvraagformulier op onze website. Als u vragen heeft bij het invullen, bijvoorbeeld over de gewenste tolkmethode, kunt u altijd contact met ons opnemen. Op alle opdrachten die door ons bemiddeld worden, zijn onze leveringsvoorwaarden van toepassing. Nadat we uw aanvraag ontvangen hebben, mailen we u een "ontvangstbevestiging tolkaanvraag". U weet dan dat we voor u op zoek zijn naar een tolk voor uw aanvraag. Als we een tolk voor u gevonden hebben, sturen we u een "opdrachtbevestiging tolkaanvraag". U weet dan dat we een tolk voor uw aanvraag gevonden hebben en wie er komt tolken. Het kan ook gebeuren dat we geen tolk beschikbaar hebben voor uw aanvraag. Dat laten we u dan zo spoedig mogelijk weten, zodat u eventueel nog andere stappen kunt ondernemen. Als we een tolk voor u gevonden hebben, kan het zijn dat we contact met u opnemen om meer informatie te vragen over de opdracht, zodat de tolk zich kan voorbereiden. U kunt bij een vergadering denken aan de agenda en stukken die besproken worden, of bij een lezing aan de tekst van de lezing of een powerpointpresentatie. Hoe meer informatie u van tevoren aan de tolk beschikbaar stelt, hoe beter de tolk voor u kan tolken. Er zijn nog meer dingen die u kunt doen om een tolksituatie zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Informatie daarover vindt u onder de knop voorbereiding. |